Пошуковий запит: (<.>A=Кочина В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Кочина В. Освітньо-інформаційне середовище як педагогічна умова формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / В. Кочина // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2015. - Вип. 1. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2015_1_8
|
2. |
Кочина В. В. Зміст поняття "культура професійного спілкування" майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 273-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_37
|
3. |
Кочина В. В. Формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців транспортної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 40. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_40_24 Представлено результати дослідницької роботи щодо визначення педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі, які забезпечують її формування за видами інженерної професійної діяльності цих фахівців (проектувальної, експлуатаційної, ремонтної, організаційно-управлінської) на основі єдиної структури етапів спілкування, яка включає підготовчий етап (збір та обробку інформації) й етап реалізації спілкування (передачу інформації та ведення діалогу).Представлены результаты исследовательской работы по определению педагогических условий формирования культуры профессионального общения будущих инженеров-педагогов транспортного профиля, которые обеспечивают ее формирование в соответствии с видами инженерной профессиональной деятельности этих специалистов (проектировочной, эксплуатационной, ремонтной, организационно-управленческой) на основе единой структуры этапов общения, которая включает подготовительный этап (сбор и обработку информации) и этап реализации общения (передачу информации и ведение диалога).Results of the research work on determination of pedagogical conditions in culture of professional communication formation for future T-profile teacher-engineers who provide their formation in accordance with types of engineering professional specialists’ activity (design, operating, repair, organizational-administrative) based on the single structure of communication stage which includes the preparatory stage (information collection and processing) and the stage of communication implementation (communication of information and dialoguing) have delivered at the article.
|
4. |
Кочина В. В. Формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 46. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_46_17 Представлено результати дослідницької роботи щодо визначення педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі, які забезпечують її формування за видами інженерної професійної діяльності цих фахівців (проектувальної, експлуатаційної, ремонтної, організаційно-управлінської) на основі єдиної структури етапів спілкування, яка включає підготовчий етап (збір та обробку інформації) й етап реалізації спілкування (передачу інформації та ведення діалогу).Представлены результаты исследовательской работы по определению педагогических условий формирования культуры профессионального общения будущих инженеров-педагогов транспортного профиля, которые обеспечивают ее формирование в соответствии с видами инженерной профессиональной деятельности этих специалистов (проектировочной, эксплуатационной, ремонтной, организационно-управленческой) на основе единой структуры этапов общения, которая включает подготовительный этап (сбор и обработку информации) и этап реализации общения (передачу информации и ведение диалога).Results of the research work on determination of pedagogical conditions in culture of professional communication formation for future T-profile teacher-engineers who provide their formation in accordance with types of engineering professional specialists’ activity (design, operating, repair, organizational-administrative) based on the single structure of communication stage which includes the preparatory stage (information collection and processing) and the stage of communication implementation (communication of information and dialoguing) have delivered at the article.
|
5. |
Кочина В.В. Компетентнісний підхід у формуванні культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі [Електронний ресурс] / В.В. Кочина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 23. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_23_115
|
6. |
Кочина В. Педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі [Електронний ресурс] / В. Кочина // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_17 Визначено зміст і структуру культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі. Теоретично обгрунтовано та розроблено педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі. Уточнено критерії та показники сформованості культури професійного спілкування в майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі. Експериментально перевірено результативність педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі.
|
7. |
Кочина В. В. Сутність і структура поняття "культура професійного спілкування" майбутніх фахівців залізничної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 4. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_4_12
|
8. |
Кочина В. В. Методологічні підходи та принципи формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2018. - Вип. 58-59. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2018_58-59_16
|
9. |
Кочина В. В. Розвиток професійної мобільності інженера-педагога в системі додаткової освіти [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Молодий вчений. - 2019. - № 1(2). - С. 372-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_1(2)__29
|
10. |
Кочина В. В. Зміст і структура феномену "Культура професійного спілкування" в контексті професійної діяльності інженера-педагога [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2016. - № 52-53. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2016_52-53_13
|
11. |
Гоголь І. Розвиток комунікативної компетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / І. Гоголь, В. Кочина // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(1). - С. 280--285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(1)__51
|