Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кочина В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Кочина В. 
Освітньо-інформаційне середовище як педагогічна умова формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / В. Кочина // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2015. - Вип. 1. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2015_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кочина В. В. 
Зміст поняття "культура професійного спілкування" майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 273-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.951 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кочина В. В. 
Формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців транспортної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 40. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_40_24
Представлено результати дослідницької роботи щодо визначення педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі, які забезпечують її формування за видами інженерної професійної діяльності цих фахівців (проектувальної, експлуатаційної, ремонтної, організаційно-управлінської) на основі єдиної структури етапів спілкування, яка включає підготовчий етап (збір та обробку інформації) й етап реалізації спілкування (передачу інформації та ведення діалогу).Представлены результаты исследовательской работы по определению педагогических условий формирования культуры профессионального общения будущих инженеров-педагогов транспортного профиля, которые обеспечивают ее формирование в соответствии с видами инженерной профессиональной деятельности этих специалистов (проектировочной, эксплуатационной, ремонтной, организационно-управленческой) на основе единой структуры этапов общения, которая включает подготовительный этап (сбор и обработку информации) и этап реализации общения (передачу информации и ведение диалога).Results of the research work on determination of pedagogical conditions in culture of professional communication formation for future T-profile teacher-engineers who provide their formation in accordance with types of engineering professional specialists’ activity (design, operating, repair, organizational-administrative) based on the single structure of communication stage which includes the preparatory stage (information collection and processing) and the stage of communication implementation (communication of information and dialoguing) have delivered at the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.58 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кочина В. В. 
Формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 46. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_46_17
Представлено результати дослідницької роботи щодо визначення педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі, які забезпечують її формування за видами інженерної професійної діяльності цих фахівців (проектувальної, експлуатаційної, ремонтної, організаційно-управлінської) на основі єдиної структури етапів спілкування, яка включає підготовчий етап (збір та обробку інформації) й етап реалізації спілкування (передачу інформації та ведення діалогу).Представлены результаты исследовательской работы по определению педагогических условий формирования культуры профессионального общения будущих инженеров-педагогов транспортного профиля, которые обеспечивают ее формирование в соответствии с видами инженерной профессиональной деятельности этих специалистов (проектировочной, эксплуатационной, ремонтной, организационно-управленческой) на основе единой структуры этапов общения, которая включает подготовительный этап (сбор и обработку информации) и этап реализации общения (передачу информации и ведение диалога).Results of the research work on determination of pedagogical conditions in culture of professional communication formation for future T-profile teacher-engineers who provide their formation in accordance with types of engineering professional specialists’ activity (design, operating, repair, organizational-administrative) based on the single structure of communication stage which includes the preparatory stage (information collection and processing) and the stage of communication implementation (communication of information and dialoguing) have delivered at the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 462.52 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Кочина В.В. 
Компетентнісний підхід у формуванні культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі [Електронний ресурс] / В.В. Кочина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 23. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_23_115
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кочина В. 
Педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі [Електронний ресурс] / В. Кочина // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_17
Визначено зміст і структуру культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі. Теоретично обгрунтовано та розроблено педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі. Уточнено критерії та показники сформованості культури професійного спілкування в майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі. Експериментально перевірено результативність педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.341 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Кочина В. В. 
Сутність і структура поняття "культура професійного спілкування" майбутніх фахівців залізничної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 4. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кочина В. В. 
Методологічні підходи та принципи формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2018. - Вип. 58-59. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2018_58-59_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.067 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кочина В. В. 
Розвиток професійної мобільності інженера-педагога в системі додаткової освіти [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Молодий вчений. - 2019. - № 1(2). - С. 372-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_1(2)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.511 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кочина В. В. 
Зміст і структура феномену "Культура професійного спілкування" в контексті професійної діяльності інженера-педагога [Електронний ресурс] / В. В. Кочина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2016. - № 52-53. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2016_52-53_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гоголь І. 
Розвиток комунікативної компетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / І. Гоголь, В. Кочина // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(1). - С. 280--285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(1)__51
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського